Bästa kopior Rolex Style Guide

• Category : Rolex
  • Comment : 0
Bästa kopior Rolex Style Guide

Medan varje Rolex kan bäras annorlunda, finns det några saker du bör tänka på när du försöker bygga din egen replikklocka. Med den här guiden ser vi till att du ser ut som en erfaren samlare varje gång du parar din klocka med dina kläder. För alla som behöver hjälp med att bära en klocka korrekt är vi här för att hjälpa. För att du kommer att se att bara att ha en Rolex inte är tillräckligt för att du ska se fantastisk ut. Så om du bär en replika Rolex varje dag, eller bara flera gånger i veckan, kommer denna guide vara till stor hjälp.
När du bär en falsk klocka lägger du den på handleden du inte skriver med. Detta gör det enkelt att konfigurera eller ändra din dominerande hand. Därför bär de flesta replikklockan på sin vänstra hand. De flesta vänsterhänta bär helt enkelt klockan på sin höger handled, men vissa kanske vill försöka hitta en vänsterhänt version av sin klocka, eller bara måste gå på kompromiss och bära den som en högerhänt person.
Din klocka bör också monteras perfekt på handleden genom att ta bort eventuella extra länkar som gör att den glider runt eller förlänger armbandet så att det inte är för hårt. Om din klocka inte passar bra kommer det att få dig att se slarvig och oprofessionell, eller åtminstone som en ny samlare. Och glöm inte att du faktiskt bär din klocka precis ovanför handleden, inte ovanpå handleden. Är du inte säker på att du gör det rätt? Följ vår klockstorleksguide här.
Du behöver inte att vi berättar att guld är mer fashionabelt än rostfritt stål. Men när det gäller att matcha din replikklocka tillfället är legeringar en enorm indikator på vad som är rätt. Om du ska på en fest, köpa ett guld- eller massivt guld Rolex med en fin urtavla – även om urtavlan är helt guld. Om du vill bära en enkel men snygg skjorta och byxa på en datumkväll ska du ha två färger. En rostfritt stålmodell eller till och med något med en färgad kant kommer att göra för söndag kväll fotboll med grannarna.
Om du har ett brunt läderband, var noga med att inte koppla ihop det med svarta läderskor. Om du bär en färgkant eller ansiktsform känner du inte behovet av att göra det till en perfekt matchning för ditt slips eller skjorta. Din klocka kan lägga till färg där dina andra kläder saknas, eller koppla ihop ditt gröna ansikte med en blå skjorta. Allt ska vara konsekvent, inte slumpmässigt.
Vid denna tidpunkt bör din klocka vara den sista biten som håller din totala bild tillsammans. När du är stolt över din klocka borde det inte vara huvudfokus – du borde vara det. Din Rolex ska berätta för dig och din känsla av stil och förbättra den helt. Så nästa gång du bär det, tänk på det.