lyx replika Hublot Big Bang begränsad upplaga

Som vi alla vet att kopian Hublot älskar samarbeten och deras senaste projekt är Big Bang Meca-10 Shepard Fairey Limited Edition-serien. Dessa två klockor kommer att vara de senaste tilläggen till företagets ”Hublot Loves Art” -samling. Det finns klockor kopiordock ett bra tillfälle att du har sett sitt arbete.
Du kan fortfarande komma ihåg att Hublot Big Bang Meca-10 faktiskt är en stormen men med en hand-sårrörelse och vi gick in mer i detalj om det här. Trots att den är handlindad, behåller Big Bang Meca-10 sina automatiska syskonarmiga dimensioner. Big Bang Meca-10 Shepard Fairey Limited Edition mäter 45 mm över och 15,95 mm tjock. Om handleden är en av dina prioriteringar i en klocka, rädda inte.

De fantastiska falska Hublot Big Bang Meca-10 Shepard Fairey Limited Edition klockor kopior är speciella eftersom de har fall gjorda av Texalium. Texalium är en unik typ av kolfiber infunderad med aluminium, först sett i Big Bang Unico Italia Independent. Dess speciella konstruktion gör det möjligt för Hublot att skapa kolfiberfodral av olika nyanser och jämn mönster, vilket är precis vad de har gjort här. Big Bang Meca-10 Shepard Fairey Limited Edition finns i två färger, i blå och grå Texalium-fodral med stamliknande mönster i dem. För att komplettera fallet kommer de falska klockorna att levereras med matchande blå eller grått kalvläder och gummiband med präglade mönster av Fairey. Banden kan enkelt bytas ut med kopior klockorhjälp av Hublots patenterade ”one-click” -remsbyte. Väskan har en vattentålighet upp till 100m.
Star Gear vänder som huvudspolen svalnar och avslöjar en röd punkt när rörelsen är nästan ute av makten. För att komplettera detta vid klockan 6 är den ganska ovanliga effektreservindikatorn, som består av ett vridhjul och en röd bländare som visar återstående effektreserv i dagar.
Precis som de flesta av falska Hublots andra modeller, har Big Bang Meca-10 Shepard Fairey Limited Edition klockorna djärva mönster som jag tror man skulle älska eller hata. Jag kan inte säga att jag är mycket förtjust i dessa nya tillägg, men jag uppskattar den intressanta användningen av Texalium för fallet. Titta på pressfoton ser effekten av Texalium-fodralet överdådigt ut och gör att den sticker ut från resten av Hublots andra kolfiberklockor.